Fennec
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: N 50°47'19.17''||E 15°50'30.55''
|
Wysłany: Wto 18:09, 19 Maj 2009 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
Forum spiritwolves.fora.pl powstało jako miejsce kulturalnej i rzeczowej dyskusji o tematyce ASG oraz survivalu. Tematyka forum obejmuje repliki broni ASG, niezbędne umundurowanie wraz z oporządzeniem, elementy taktyki walk airsoftowych, przetrwanie w terenie, oraz sprawy organizacyjne uczestników SGO.
Forum służy wszystkim użytkownikom, którzy swoim zachowaniem nie będą utrudniać korzystania z forum innym forumowiczom.
Użytkownik forum powinien:
a) zapoznać się z zasadami ogólnymi jakie panują na forum oraz zasadami i tematyką odpowiednich działów
b) stosować się do próśb i poleceń administracji forum
c) zakładać nowe wątki tylko zgodnie z tematyką działów
d) zakładanym wątkom nadawać odpowiedni tytuł określający temat spodziewanej dyskusji
e) nie robić „wcinek” zmieniających temat dyskusji w wątku
f) przestrzegać netykiety
g) przestrzegać zasad ortografii i gramatyki języka polskiego
h) przy cytowaniu czyjejś wypowiedzi używać funkcji "Quote,"
i) nie nadużywać kolorów oraz emotikon. Kolor czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla Moderatorów i Administratora.
j) cytować wyłącznie fragmenty wypowiedzi, do której użytkownik chce się odnieść
k) stosować się do zasad dotyczących podpisu (stopki) i banera, avatara i wielkości wklejanych zdjęć:
a. maksymalna liczba linijek w podpisie to 3 (wlicza się w to również linie puste),
b. dopuszczalny jest tylko jeden nieaktywny banerek o rozmiarze nie większym niż 200x20 i objętości nie większej niż 16kB,
c. maksymalny rozmiar avatara to 120x120 pixeli o objętości nie większej niż 25kB
d. szerokość zdjęć wstawianych w dziale innym niż GALERIA nie powinna wynosić więcej niż 640 pikseli, wyjątkowo 800.
Na forum niedopuszczalne jest:
a) używanie wulgarnego języka,
b) obrażanie innych użytkowników forum,
c) spamowanie, trolling,
d) zakładanie kolejnego tematu w sytuacji, gdy poprzedni został usunięty lub zamknięty,
e) dublowanie postów, zamieszczanie tego samego postu w wielu działach,
f) posiadanie kilku kont przez jednego użytkownika,
g) zamieszczanie reklam
h) publikowanie, w galerii zdjęć nie związanych z tematyką forum bądź zawierających treści stanowiące naruszenie zasad dobrego smaku, lub obowiązującego prawa.
UWAGA:
W każdym z czterech działów głównych (ogólne, działalność, sprzęt, różne) mogą być określone dodatkowe zasady właściwe dla danego działu.
W przypadku nieprzestrzegania przez użytkownika ogólnie przyjętych zasad zachowania lub nieprzestrzegania powyższych, Administracja zastrzega sobie prawo do:
a) pouczenia użytkownika bądź wykasowania części lub całości jego postu,
b) udzielenia użytkownikowi ostrzeżenia
c) zablokowania prawa pisania po 3 ostrzeżeniu
d) zablokowania dostępu do konta użytkownika
Administracja nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników
Administracja nie odpowiada za naruszenie tajemnicy korespondencji przetwarzanej za pomocą PW jak również za jej ewentualną utratę.
W bieżącym zarządzaniu forum biorą udział użytkownicy posiadający rangę i funkcję Moderatora.
Celem działania Moderatorów jest zachowanie zasad umieszczonych wyżej.
W uzasadnionym wypadku nie zgadzania się z decyzją Moderatora użytkownik forum może:
- zwrócić się z PROŚBĄ przez PW lub mailem, do danego Moderatora o ponowne rozpatrzenie sprawy
- w wyjątkowych sytuacjach – zwrócić się do Administratora o ponowne rozpatrzenie sprawy
|
|